10× viac produktov za najlepšie ceny
10× viac produktov za najlepšie ceny
Upresniť parametre
Guess Dámska kabelka HWSG8963060-BNL Guess Dámska kabelka GUESS Cessly Convertible Camellia
Guess Dámska kabelka HWSG8963060-BNL

Dámska kabelka. Členená na 2 zipsové vrecká.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis
Guess Dámska peňaženka SWPG84 03460 BLA Guess Dámska kabelka GUESS Cessly Convertible Camellia
Guess Dámska peňaženka SWPG84 03460 BLA

Dámska peňaženka. Zipsové zapínanie.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis
Guess Dámska peňaženka SWQG86 90460 WHI Guess Dámska peňaženka SWQG86 90460 WHI
Guess Dámska peňaženka SWQG86 90460 WHI

Dámska peňaženka. Zipsové zapínanie.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis
Guess Dámske tenisky FL5BEK FAL12 BLKBL Guess Dámska peňaženka SWQG86 90460 WHI
Guess Dámske tenisky FL5BEK FAL12 BLKBL

Dámske tenisky. So zlatými detailmi.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis
Guess Dámsky šál AW9967POL03-BGY Guess Dámska peňaženka SWQG86 90460 WHI
Guess Dámsky šál AW9967POL03-BGY

Dámsky šál. Obdĺžnikového tvaru.

Momentálne nedostupné

Partner: Vivantis
Guess Guess - Guess 1981 - For Men, 100 ml Guess Guess Glitter 4G Big Logo – puzdro na iPhone 13 Pro Max (zlaté)
Guess Guess - Guess 1981 - For Men, 100 ml

GUESS Guess 1981 .Eau de Toilette, For Men.100 ml

Momentálne nedostupné

Partner: Pricenet

Značku GUESS založili v roku 1981 bratia Marcianovci, ktorí opustili juh Francúzska v snahe o americký sen. Spojili nespútaný západný štýl s elegantnými prvkami svojej rodnej krajiny a tak mohla vzniknúť jedinečná módna ikona. Jeden z ich prvých návrhov boli priliehajúce džínsy "Marilyn", ktoré boli v priebehu niekoľkých hodín vypredané. Vízie Marcianovcov značku posunuli k novým hraniciam a GUESS sa stal symbol dobrodružného, mladého sexy životného štýlu. Svojimi reklamnými kampaňami značka zviditeľnila vtedy ešte neznáme tváre svetového modelingu, ako je napríklad Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a ďalšie. Dnes je GUESS globálne lifestylovou značkou s kompletným sortimentom špičkového oblečenia a doplnkov, 19 licenčnými partnermi a 1210 obchodmi vo viac ako 80 krajinách sveta.

Slogan značky Guess - Faces to Watch - bol predstavený v roku 2005 ako marketingové označenie pre celosvetové hľadanie modeliek a modelov pre značku Guess. Úspech tohto sloganu viedol vlastníka značky, spoločnosť Sequel, k objaveniu mnohých spôsobov, akým ho možno interpretovať. Možno ho chápať napríklad ako označenie pre revolučný dizajn hodiniek alebo ako rozpoznávací prvok pre ľudí vo vnútri spoločnosti alebo mimo nej, ktorí sú ochotní urobiť pre úspech hodiniek Guess niečo naviac.